Głośna ewangelizacja w supermarkecie (WIDEO)

Głośna ewangelizacja w supermarkecie (WIDEO)

niedziela, 13 listopad 2022 15:31
kobieta ewangelizuje w supermarkecie Walmart kobieta ewangelizuje w supermarkecie Walmart fot. Angela Cummings/YouTube

Ta kobieta postanowiła wejść na ławkę i z niej głośno zaczęła głosić Chrystusa.

Do zdarzenia doszło w Las Vegas w Kalifornii. Kobieta - Angela Cummings - weszła do supermarketu Walmart podczas halloweenowego weekendu.

- Jezus Chrystus jest Panem nad Las Vegas. Halloween jest od diabła. Jezus Chrystus wzywa was do nawrócenia. Zwróćcie się do Niego - wołała.

Niedługo potem podszedł do niej pracownik ochrony i poprosił, aby zeszła z ławki. Ona była jednak niezrażona.

- Jezus umarł na krzyżu za wasze grzechy. Bóg wzbudził Go z martwych - podkreślała.

Nie przestała głosić także już po zejściu na podłogę.

- Zwróćcie się do Jezusa. Przestańcie czcić szatana! - zaapelowała i udała się w stronę drzwi.

Pod nagraniem opublikowanym na YouTube internauci pochwalili kobietę za odwagę. Angela Cummings regularnie uczestniczy w ewangelizacjach i to nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Głosiła także w Jerozolimie, Amsterdamie, Londynie, Oslo czy Izmirze.

Wspomniane wideo z ewangelizacji w Las Vegas można obejrzeć poniżej.

Reklama

Napisz tu...
znakow zostalo.
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • This commment is unpublished.
    zniesmaczony · 1 lata temu
    Czy Pan Bóg jej kazał łamać prawo? Sory ale Biblia mówi wyraźnie, że nie mamy się zachowywać jak złoczyńcy !
    • This commment is unpublished.
      Jan · 1 lata temu
      @zniesmaczony a przepraszam, kto złamał prawo??? no cóż Jezus wciąż gorszył faryzeuszy
    • This commment is unpublished.
      zniesmaczony · 1 lata temu
      @Jan po ławkach nie skakał i nie robił skandali! Nie szalał! 
    • This commment is unpublished.
      czaki · 1 lata temu
      @zniesmaczony cudaki i krzykacze 'karamba bamba labamka sarakanda' przyjezdzaja robisc szou ulicznyZalamka. Dobrze ze nikt z Polakow na te 'chrzescijanskie kundalini' sie nie nabiera.Pewno jeszcze chcialaby Polakow laska zbawiac a jak nie to 'lamac ogiera' i w 4 lata amortyzowac polskiego bialego muzina
    • This commment is unpublished.
      9kley · 1 lata temu
      @czaki Najciekawsze ze jej nowoczesna piosenke w wersji bez rytmu-hit radiowy zza oceanu wiekszosci radiostacji , typowo protestancka slyszalem w moim katolickim kosciele . I to nie tylko ta jedna proetstancko nowoczesno radiowa.ww.youtube.com/watch?v=jSjkBWlnG9kPraise Dance 💃 Jesus Party Warsaw PolandCiekawe czy ta Pani wie ze te proetstanckie radiowe hiciory spiewaja jako dodatki ok 20%-30% zestawu w Kosciele Katolickim za oceanem. Oczywiscie to zalezy od muzykow , grajkow zatrudnionych. 
    • This commment is unpublished.
      Ula · 1 lata temu
      @9kley ta Pani Angela protestantka pyta przechodniow po angielsku " Do you know Jesus?" Podpowiedzcie jej z miloscia i szacunkiem :Tak my Polacy, katolicy znamy Syna Bozego od ponad 1000 lat I NIGDY nie stracilismy go-Jezusa. "we never lost it" honey. A piosenka ladna i fajnie tancza pod rotunda.Ciekawe czy zna tone przepieknych piesni po angielsku z tradycyjnym zabarwieniem.
    • This commment is unpublished.
      kościelny · 1 lata temu
      @Ula Zgadza się ale i Apostoł Paweł podpowiadał wierzącym już w Jezusa, aby sprawdzali czy trwają w wierze.
    • This commment is unpublished.
      Betańczyk · 1 lata temu
      @zniesmaczony Mało przyjacielu wiesz. Nie czytasz Biblii. W niej pisze: ""wszedł Jezus do świątyni, i wyrzucił wszystkich, którzy sprzedawali i kupowali w świątyni, a stoły wekslarzy i stragany handlarzy... powywracał. (Ewangelia Mateusza 21:12)
    • This commment is unpublished.
      Apo · 9 miesiecy temu
      @Betańczyk nie "pisze" a "zostało napisane" - pani w gimnazjum nie mówiła?
    • This commment is unpublished.
      Apo · 9 miesiecy temu
      @Betańczyk No i te chaotycznie umieszczane przecinki ... Widać, że jesteś mało oczytany. 
    • This commment is unpublished.
      Apo · 9 miesiecy temu
      @zniesmaczony Ale też szokował: „Nosił odzienie z sierści wielbłądziej i pas skórzany około bioder, a jego pokarmem była szarańcza i miód leśny” (Mt 3,1-2). Doczytaj a potem krytykuj. 
  • This commment is unpublished.
    JOHN · 1 lata temu
    CZEMU KOCHACIE AKCJE Z USA, A NIE OPISUJECIE EWANGELIZACJI W POLSCE. 
  • This commment is unpublished.
    Asia · 1 lata temu
    Angela Cummings to nie kobieta, ale znana ewangelistka co jeździ po świecie od 20 lat. 
  • This commment is unpublished.
    Mario · 1 lata temu
    Kobitka z jajami. Szacun dla tej siostry. A co do Amerykanow, to juz niestety nie jest chrześcijanski narod: większość tych ludzi juz dawno temu weszlo w poganstwo. I widac to na tym filmie, jak niektórzy reaguja. Zrobili siebie samych bozkami. To samo dotyczy CALEGO swiata, niestety. 
    • This commment is unpublished.
      J32 · 1 lata temu
      @Mario to juz za oceanem nie maja zadnych Ind8ian do ewangelizacji po angielsku protestancku i przyjezdzaja do nas?Hiszpanskojezyczne w Ameryce Lacinsksiej nadal ewangelizuja sie w sami po katolicku-inigdy nie stracili Jezusa w sercachI najwazniejsze przetrwali te krucjatyw dobrej formie i malych ubytkach.Najbardziej tamtychm poludniowych Ind8ian ubylo z chorob bialego czlowieka a nie wyzynki.Ci z polnocy proetstanckich anglosasow nie mieli tyle szczescia.
    • This commment is unpublished.
      pijak · 1 lata temu
      @J32 Głoś Jezusa! A nie jątrz! 
    • This commment is unpublished.
      Apo · 9 miesiecy temu
      @Mario "Kobitka z jajami"? Czy ty, przypadkiem, nie pomyliłeś grup odbiorców swojej wypowiedzi? Tego typu określenia pasują raczej do tzw. ziomów. Czyż nie?
  • This commment is unpublished.
    Haha · 1 lata temu
    Ubrudziła ławkę, pokrzyczał a i na miotle odleciała, aż wylądowała na sabacie chnews
    • This commment is unpublished.
      h45 · 1 lata temu
      @Haha najsmieszniejsze ze jakakolwiek stacje radiowa chrzescijanska za oceanem (a jest ich wiele) ludzie tam sluchaja czy tv telewizje chrzescijanskie CTN czy CBN700, plus pare innych to dokladnie to samo mowia co ta pani wykrzykiwala w sklepie.Kobitka nie podejrzliwa ? nie domyslila sie ze ci ludzie to dzieci , dorosli w walmarcie to anglosascy protestanccy chrzescijanie lub nawet jak nie to przelaczajac audycje natkneli sie nie raz na takie tresci??? Musiala im wykrzyczec jeszcze w walmarcie?Absolutnie jej nie krytykuje tylko sie troche dziwie. Tam wiara w formulke z imieniem Jezus rzadzi jako nieodwracalne zbawienie z tzw. laski wg aglosasko protestanckiej doktryny
    • This commment is unpublished.
      Haha · 1 lata temu
      @h45 Mówisz jakbyś był od Cyryla
  • This commment is unpublished.
    Kasia · 1 lata temu
    Każdego więc, który mię wyzna przed ludźmi, i Ja wyznam przed Ojcem moim, który jest w niebie; Ewang Mateusza 10,32
  • This commment is unpublished.
    Małgosia · 1 lata temu
    Chwała Bogu za takich odważnych ludzi tchórze niech siedzą cicho i się nic nie odzywają szacun dla naszej siostry w Chrystusie

Ostatnie komentarze

@Tadzik Coś podobnego.Katolik jest zawsze drugiej kategorii i oczywiście ulomny w mysleniu,czytaniu Biblii i we wszystkim,co sie tyczy zakonu.Ale jak nietrudno zauwazyc, ma w sobie mniej ...
@YvonnKtos bil pokłony przed tym pomnikiem?Bo jakos nie słyszałem?Czy polski naród  wg co poniektorych jest ulomny?Podobizny czegokolwiek ,a nie kogokolwiek.Wszystko moze byc bałwanem,a dlaczego ma ...
@AnonimCzynienie sobie wizerunku rzekomo na obraz Boga, jest przez Boga zabronione, między innymi po to,  by człowiek nie wpadł czasem na pomysł, by się przed ...
@liberał w kościele zielono?Biblijnie jest udowodnione, że praktykowanie homoseksualizmu jest grzechem. Poczytaj trochę Biblii, a może Bóg ci otworzy oczy i rozjaśni umysł. Boże chroń nas od ludzi ...
@ale co ja tam wiem..doszło do tragedii a ty plujesz jadem?
nie przepadam za discopolo ale jeśli głosi Pana Jezusa to ok
ja też wspieram LGBT nareszcie mamy właściwy rząd

tuwszystkiekomentarze1

Please publish modules in offcanvas position.