Alarm w chrześcijańskich mediach w sprawie fali nagłych zgonów

Alarm w chrześcijańskich mediach w sprawie fali nagłych zgonów

niedziela, 15 styczeń 2023 11:49
Alarm w chrześcijańskich mediach w sprawie fali nagłych zgonów fot. Pixabay.com

Co się dzieje? - zastanawia się coraz więcej ludzi na całym świecie, widząc doniesienia o kolejnych nagłych zgonach. Piszą o nich także media chrześcijańskie.

Tego rodzaju przypadki szokują zwłaszcza, gdy nagle i niespodziewanie umierają ludzie w młodym wieku.

Chrześcijański amerykański serwis CBN News wylicza niektóre takie tragedie.

Zwraca uwagę na nagły upadek i śmierć 21-letniego kadeta amerykańskiego lotnictwa Huntera Browna ze stanu Luizjana. Występował on także w reprezentacji futbolu amerykańskiego akademii lotniczej.

Jak czytamy, w ubiegłym miesiącu zmarł 25-letni futbolista Jake Hescock - były student Uniwersytetu Centralnej Florydy znany ze swojej doskonałej kondycji. W jego przypadku serce przestało pracować, gdy uprawiał jogging.

Były zawodnik futbolu drużyn Jacksonville Jaguars i Purdue - Uche Nwaneri - odszedł z tego świata w wieku 38 lat. W miniony poniedziałek doznał ataku serca.

Największym echem za oceanem obił się jednak nagły upadek na boisku Damara Hamlina. Amerykański futbolista klubu ligi NFL Buffalo Bills doznał zatrzymania akcji serca. Opuścił szpital tydzień po tym zdarzeniu. O tej sytuacji mówiły media na całym świecie.

Jak zauważa CBN News, tego rodzaju zdarzenia wskazują na pewien "niepokojący trend".

"Te ostatnie incydenty sygnalizują niepokojący trend wśród młodych sportowców. Niektórzy zastanawiają się czy szczepionki mRNA nie są tu winne" - czytamy, choć nie ustalono czy tragedie te są powiązane.

Chirurg generalny Florydy Joseph Lapado opublikował w październiku rekomendację, w której ostrzegł mężczyzn przed przyjmowaniem szczepionek Pfizera i Moderny na Covid-19. Odwołał się do analizy, zgodnie z którą szczepionki te zwiększają ryzyko śmierci na tle kardiologicznym u mężczyzn w wieku od 18 do 39 lat o 84 procent w ciągu 28 dni od zaszczepienia.

Rekomendacja stoi w sprzeczności z wytycznymi amerykańskich Centrów ds. Kontroli Chorób.

Przypomnijmy, w Europie Europejska Agencja Leków (EMA) w 2021 roku zaakceptowała szczepionki na Covid-19, zapewniając, że w ich przypadku korzyści przewyższają ryzyko, a zapalenie mięśnia sercowego i zapalenie osierdzia mogą wystąpić jedynie w bardzo rzadkich przypadkach.

Mimo to EMA zaleciła wymienienie tych schorzeń jako działań niepożądanych w drukach informacyjnych szczepionek.

Na podstawie: CBN News, Politico.com

Napisz tu...
znakow zostalo.
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • This commment is unpublished.
    uczeń Pana Jezusa · 1 lata temu
    Jestem zaszczepiony i żyję  :) Nie bądźmy fanatykami I nie kasujcie chrześcijan, którzy się szczepią! Nie przeklinajcie ich
    • This commment is unpublished.
      Lukasz · 1 lata temu
      @uczeń Pana Jezusa Bracie. Ten artykuł nie ma nic wspólnego z jak to nazwałes kasowaniem. Kasowanie odbywało się nie tak dawno gdy nie można było wejść do niektórych kościołów bez paszportu covid. 
    • This commment is unpublished.
      Wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Lukasz jeśli nie wierzysz Jezusowi, który nie walczył z systemem tego świata ale jedynie z szatanem i grzechem przykro mi ale nie jesteś moi bratem!
    • This commment is unpublished.
      Ewa · 1 lata temu
      @Wierzący zaszczepiony Dla mnie wystarczy wiedza, że w szczepionkaach są szczątki abortowanych dzieci. Nawet Episkopat Polski to potwierdził, zasłaniając się tym, że jeżeli szpryca jest jedynym ratunkiem do uratowania życia przed covidem. A to jest totalne kłamstwo bo są leki antywirusowe, które powinny zostać podane chorującym pacjentom na samym początku infekcji. Szczepionki nigdy nie leczą, a zwłaszcza ta, na etapie eksperymentu, dopuszczona warunkowo. U niektórych, skutki uboczne już widać, inni odeszli już a jeszcze inni będą w przyszłości borykać się ze skutkami eksperymentu. Proszę jeszcze poczekać. 
    • This commment is unpublished.
      Zośka · 1 lata temu
      @uczeń Pana Jezusa Kasowanie? Człowieku ja rozumiem jeszcze to, że ktoś zaszprycował się bo tak chciał i takie ma przekonania w sumie nie obchodzi mnie to jego prywatna sprawa. Ale przestaje nią być w momencie kiedy tzw wierzący wszechobecnie chwalili się paszportem do nikąd, jak to oni dbają o bezpieczeństwo swoje i seniorów. W jak wielu kościołach zryli ludziom głowy,  chwaląc się publicznie ze szmatami na twarzy jak by byli kimś lepszym  jakąś pseudo elitą, namawiali do kłucia się i noszenia kagańca. Naprawdę żałosne twarze próbujące się jakoś wybić pseudo celebryci kościelni. Dla mnie to pożałowania godne zachowanie i śmieszne. Dlaczego się chwalili? Aby innych zachęcić do tego, albo pokazać jacy oni są "odpowiedzialni"  I co teraz? Jak sie czujecie z faktem że szpryca nie była przebadana? 
       
    • This commment is unpublished.
      naukowiec · 1 lata temu
      @Ewa i ziemia też jest płaska ? :D a dinozaurów nie było? 
    • This commment is unpublished.
    • This commment is unpublished.
      Zacheusz · 1 lata temu
      Ruskie właśnie rozpowszechniaja te wszystkie fejki o rzekomym niebezpieczeństwie szczepionek.
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony europejczyk · 1 lata temu
      To jeśli nie masz paranoi zgłoś mnie do ABW :) ha ha
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony i bezpieczny · 1 lata temu
      @zaszczepiony europejczyk Ha ha dobre. Pseudoprawicowcy sieją paranoiczną panikę przeciwko szczepieniom. Każdy normalny wie że to Putin opłaca Konfederację i antyszczepionkowe protesty w Polsce i chwalili się tym w swojej propagandowskiej tv rasiji. :)
    • This commment is unpublished.
      Kasia · 1 lata temu
      @uczeń Pana Jezusa A kto kasuje lub przeklina ? Nikt nikogo nie kasuje i nie przeklina.  Każdy ma prawo wyboru. Artykuł traktuje o nagłych zgonach i niepokoju dlaczego tak się dzieje, że  umierają nagle ludzie w kwiecie wieku? zwłaszcza sportowcy. Powstały na całym świecie komisje badające przedmiotową sutuację. Każdy ma prawo wyrazić troskę i niepokój o innych, przecież najważniejszy jest człowiek. 
    • This commment is unpublished.
      nie! · 1 lata temu
      @Kasia Jakie komisje? Te spiskowe nie mają dla mnei żadnego znaczenia
    • This commment is unpublished.
      nie! · 1 lata temu
      @Kasia jakie zgony? Na pewno nikt nie udowodnił, że to przez szczepionki! A jedynie są to fejki i teorie spiskowez@
    • This commment is unpublished.
      Adam · 1 lata temu
      @Wierzący zaszczepiony A czy szatan nie jest księciem tego świata,czyli tego bezbożnego systemu? Kto tym rządzi?Zaszczepili się jedynie ci którzy nie zaufali Jezusowi Chrystusowi.Czy apostoł Paweł nie napisał, że śmierć jest zyskiem?Więc o co chodzi?Z jakiego powodu człowiek (rzekomo wierzący) pozwala wstrzyknąć sobie jakąś podejrzaną substancje którą powstała na szybko, i za którą nikt nie bierze odpowiedzialności.Czy kupił byś nowy samochód bez żadnej gwarancji?A Czym jest twoje życie w porównaniu z samochodem?Odpowiedz sobie w swoim sercu czemu to zrobiłeś. .. zresztą ty wiesz... wszyscy wiedzą ...
    • This commment is unpublished.
      uczeń Jezusa · 1 lata temu
      @Adam nie bluźnij
  • This commment is unpublished.
    Uczeń Pana Jezusa · 1 lata temu
    Co za bzdura? Wyssane z palca! Pamiętajcie wg. Biblii gdzie skończą wszelcy kłamcy ! Jezioro Ognia! Czemu tak kłamiecie jestem zaszczepiony na covid czterema dawkami i żyję! Nie zajmujcie się proszę teoriami spiskowymi ! Chrześcijanin ma głosić Ewangelię Pana Jezusa a nie teorie spiskowe! 
    • This commment is unpublished.
      Tony · 1 lata temu
      @Uczeń Pana Jezusa Wszelkie teorie spiskowe to dzieło szatana, ich celem jest wzbudzenie strachu i lęku.
    • This commment is unpublished.
      Brat · 1 lata temu
      @Tony Ale chyba nagle zgony nie są teoria spiskowa prawda?
    • This commment is unpublished.
      Zaszczepiony uczeń Pana Jezu · 1 lata temu
      @Brat Jakie zgony podaj chociaż jeden bo jak na razie przypominam, że kłamstwo jest grzechem! A prawda jest taka, ze nie ma ani jednego udokumentowanego zgonu spowodowanego szczepionkami ! Nie siej paniki! Tym się zajmuje szatan! On jest bogiem destrukcji a Pan Jezus Jest Księciem pokoju ! Kiedy ostatnio brałeś Biblię do ręki, kiedy się modliłeś? Zapewniam cię, że nikomu Duch Święty nie podpowiada wiary w teorie spiskowe! Podaj mi choć jeden biblijny przykład jakoby Pan Jezus kazał nam wierzyć w teorie spiskowe! 
    • This commment is unpublished.
      zgorszony twoim wpisem! · 1 lata temu
      @Brat nie kłam ! Kłamstwo to grzech!
    • This commment is unpublished.
      Brat · 1 lata temu
      @Zaszczepiony uczeń Pana Jezu A czy nie sądzisz ze oficjalna narracja nigdy nie potwierdzi ze szczepionka się przysłużyła? Jak wytłumaczysz zawaly serca o zapalenia serca mięśniowego u młodych wysportowanych ludzi? Pozatym ja nic nie sieje a wyżej to zapytałem a nie stwierdziłem. Co do czytania Słowa czy modlitwy to nie Tobie to wiedzieć. A na koniec to czy nie wiedząc czy czytam Słowo i modlę się nie wydałeś osadu na mnie ? 
    • This commment is unpublished.
      wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Brat a ty dalej brnąć chcesz w kłamstwach? Miałeś podać dowód czarno na białym takich zgonów tylko nie podawaj mi stron fejkowych !  Zajmujesz się bzdurami zamiast Ewangelią! Co to ma wspólnego z BIBLIĄ? Czy Biblia zabrania mi używania leków i szczepione! 
    • This commment is unpublished.
      Luki2902 · 1 lata temu
      @Uczeń Pana Jezusa Jesteś uczniem pana to pytam ciebie uczniu jaki był powód że się za szczepiłeś 4 razy nie musiałeś czy duch święty który nie wiem czy mieszka w tobie powiedział tobie zaszczep sie I w skazał tobie powody dlaczego masz to zrobić I co tobie to pomoże jaki był powód Strachu głupoty albo że w szyscy to ja też można mnożyć te powody jestem przekonany że jeszua mój pan powiedziałby nie potrzebuje tego po co dlatego ja sie nie zaszczepiłem bo to głupota jeżeli chodzi o te szczepionki powtażam o te szczepionki błogosławie ciebie w imieniu jezusa amen 
    • This commment is unpublished.
      wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Luki2902 Nie bluźnij jak śmiesz wątpić w czyjeś nawrócenie? Nie masz do tego prawa aby podważać moją wiarę udowodnij może masz do tego prawo człowieku, nie wiem czy wiesz ale nawet kodeks cywilny chroni moje przekonania religijne a tym bardziej biblia! I jeszcze raz powtarzam! Tak Duch Święty nie miał nic przeciw mojemu zaszczepieniu! ! To moja prywatna sprawa a Bóg nigdy nie ingeruje w wolną wolę którą mi dał!, A choć i Biblia nie mówi nie mówi nic o szczepionkach ale mówi Słowo Boże aby dbać o ciało będące świątynią Ducha Świętego więc i o zdrowie tego ciała! A w chwili kiedy nie było żadnego lekarstwa nie jest niczym złym chronić się szczepionkami, które są największym wynalazkiem na świecie, jeszcze przed Elektrycznością już od XVII wieku!
    • This commment is unpublished.
      wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Luki2902 Jeszcze Imię Jezusa z małej litery napisałeś! ? Jak śmiesz! Kto ci dał prawo mnie oceniać! Czytaj Biblię człowieku i   Kto ci dał prawo:? Nie ma żadnego moralnego, ani duchowego, ani legalnego w żadnych kodeksach prawa mnie oceniać i wmawiać mi teorie spiskowe jakoby szczepionki były złe, czy szkodliwe bo są  jeszcze lepszym wynalazkiem niż elektryczność ! Gdyby Pan Bóg nie dał mądrości naukowcom w wynalezieniu szczepionek ludzkość wyginęła by szybciej przez zarazy o wiele bardziej i szybciej niż przez wojny.
    • This commment is unpublished.
      Tubal · 1 lata temu
      @Brat Nagłe zgony spowodowane są strachem, który jest ogromnym stresem dla naszego organizmu. Zwykła biologia. Proszę nie róbcie z covida jakiejś hekatomby. To ludzie spowodowali ten paniczny strach, który jest destrukcyjny dla naszego organizmu. Życie w strachu to jak życie bez higieny. Podobne skutki
    • This commment is unpublished.
      wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Tubal Najrozsądniejsza odpowiedź na teorie spiskowe ! 
    • This commment is unpublished.
      Wierzący · 1 lata temu
      @wierzący zaszczepiony Wierzący zaszczepiony, czytając Twoje wypowiedzi - wniosek jeden właśnie Ty bluźnisz i emanują w wypowiedziach Twoich złość wprost nienawiść.
    • This commment is unpublished.
      Wierzący · 1 lata temu
      @Luki2902 Luki 2902, Amen  Bracie i pozdrawiam.
    • This commment is unpublished.
      Tony · 1 lata temu
      @Brat Ale teorią spiskową jest wiązanie ich ze szczepieniami
    • This commment is unpublished.
      X · 1 lata temu
      @Wierzący kim ty jesteś człowieku że śmiesz go oczerniać! A jestem przekonany, że Duch Św na bank ci tego nie mówił co tu piszesz! Jestem na 100 % pewny, że Duch Św nie kazał ci tego pisać ! Duch Święty nigdy nikogo nie kazał hejtować a ty to właśnie robisz z człowiekiem który się zaszczepił jego sprawa, że się zaszczepił i nie masz prawa! Sory ale nie masz ani legalnego prawa hejtować, ani biblijnego! Niech Ojciec Niebieski ci wybaczy bo nie wiesz widocznie co czynisz! 
    • This commment is unpublished.
      Niewierzący · 1 lata temu
      @Zaszczepiony uczeń Pana Jezu Czyż Jezus nie jest najlepszym Lekarzem?Czyż Jego ranami nie jesteście uleczeni?Po co ta dyskusja o skutecznej czy nieskutecznej szczepionce?
    • This commment is unpublished.
      niereligijny · 1 lata temu
      @Niewierzący Pan Jezus nie odrzuca lekarzy, lekarstw i szczepionek! A przynajmniej nigdzie tego w Biblii nie znalazłem!
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @wierzący zaszczepiony Jak nie było lekarstwa? Lekarstwo było, tylko nie wolno było o tym mówić. Oj wierzący, komu wierzysz? Bogu czy pseudonaukowcom? 
    • This commment is unpublished.
      obrońca zaszczepionych · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli A gdzie w Biblii Bóg się sprzeciwia lekarzem i gdzie odrzuca lekarstwa. Mądrość Syracha "Oddaj lekarzowi cześć należną jego posłudze,
      albowiem i jego stworzył Pan." i w  liście do kolosan: Pozdrawia was Łukasz, umiłowany lekarz, i Demas."
    • This commment is unpublished.
      obrońca zaszczepionych · 1 lata temu
      @Niewierzący W XVIIII wieku na osobę umierali i jakoś nawet chrześcijanie przyjęli wynaleziona szczepionkę. Zarzucasz im brak wiary?
    • This commment is unpublished.
      obrońca zaszczepionych · 1 lata temu
      @Niewierzący W XVIIII wieku na ospę umierali i jakoś nawet chrześcijanie przyjęli wynaleziona szczepionkę. Zarzucasz im brak wiary?
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @obrońca zaszczepionych Doktora Mengele też stworzył Pan. I co będziesz głosił pochwałę jego posługi? 
    • This commment is unpublished.
      Naukowiec · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli Idąc twoim przykładem i nie doceniając naukę aby być konsekwentnym musiałby ktoś wyrzucić telefon, lodówkę, its
  • This commment is unpublished.
    wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
    Rozczarował mnie ten portal pseudo chrześcijański! Żaden normalny wierzący nie będzie bał się zaufać badaniom, lekarzom itd. i nie będzie dorabiał do tego chorych nadinterpretacji Biblijnej Apokalipsy jakoby szczepionki czy chipy miały by być znakiem Antychrysta. :Pan Jezus powiedział wyraźnie, że wszelka władza od Boga pochodzi! I oczywiście, że mamy być posłuszni wpierw Bogu bardziej niż ludziom I o ile jakikolwiek przepis nie sprzeciwia się Bożym przykazaniom nie mam powodu się sprzeciwiaj takiej władzy, czy instytucji państwowej unijnej itd. 
    • This commment is unpublished.
      Brat · 1 lata temu
      @wierzący zaszczepiony Przed 2020 żadna „szczepionka” nie powstała w tak ekspresowym tempie. Jest wielu lekarzy tak polskich jak i zagranicznych którzy posługują się oficjalnymi danymi. 
    • This commment is unpublished.
      X · 1 lata temu
      @Brat ale teraz powstała 
    • This commment is unpublished.
      biblista · 1 lata temu
      @Brat ale mamy XXI wiek i nauka i technologia również medycyna postępuje w niewyobrażalnym tempie i zobaczysz że spełni się wszystko na końcu w wieczności kiedy doświadczymy rzeczy których nasze ludzkie oko dotąd nie widziało ani ucho nie słyszało i do serca nie wstąpiło. Wierzę, że nauka podobnie jak wiara jest narzędziem Boga a nie szatana !
    • This commment is unpublished.
      Brat · 1 lata temu
      @X I to powinno dać ludziom do myślenia. Każdy miał wybór i ja to szanuje i nie nazywam tacki ludzi od jednych czy innych
    • This commment is unpublished.
      Dżoz · 1 lata temu
      @wierzący zaszczepiony Bóg jest dobry
    • This commment is unpublished.
      cytat z Biblii · 1 lata temu
      @Dżoz A KAŻDY człowiek jest kłamcą! 
    • This commment is unpublished.
      Quark · 1 lata temu
      @wierzący zaszczepiony Dlatego właśnie w wielu "kościołach" mamy pastorów lesbijki, bo "Żaden normalny wierzący nie będzie bał się zaufać badaniom, lekarzom itd.".Nie chodzi o to, że wszystko należy negować, ale Słowo Pana poucza nas, byśmy badali, sprawdzali, rozpoznawali jaki duch stoi za danym "badaniem i orzeczeniem". To nie jest tak, że przyjmować należy tylko to co "pastor" powiedział a odrzucać to co lekarz - albo przyjmować to co "lekarz" powiedział a odrzucać to co ksiądz. Badajcie duchy i nie kłóćcie się.
  • This commment is unpublished.
    Lukasz · 1 lata temu
    Wykład o pandemiihttps://youtu.be/i4jxO2AttV4
  • This commment is unpublished.
    Zośka · 1 lata temu
    Ludzie, tak czytam te brednie gdzie wy żyjecie i kogo słuchacie? Teorie spiskowe? Przecież możni tego świata jawnie mówią o tym wszystkim , o depopulacji ludzi za pomocą berbeluch.Tu wojna tam berbelucha dożylna. Ci którzy tłumaczą się że się zakłuli i to ich prywatna sprawa a mienią się wierzącymi, pisza ze wzieli szpryce i żyją to zapytam. Co tobą kierowało strach?  Jak się tak na Pana Jezusa powołujecie to powiem wam Jezus nigdy nie szedł z tłumem w sensie nie postępował jak tłum, pokazywał jak tego nie robić. Czym się wyróżniacie postępując jak ludzie którzy nie mają nadziei w Bogu?  Naukowcy? Badania? Jesteście chyba z epoki kamienia łupanego! Przedstawicielka fajzera oficjalnie w parlamencie UE powiedziala że berbelucha badana nie była gdyż nie było na to czasu! Powodzenia!? 
    • This commment is unpublished.
      Wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Zośka Czy Pan Jezus twoim zdaniem wierzył by dziś w te brednie i teorie spiskowe jakoby rządy chciały zatłuc ludzi? :) On Sam powiedział, że co cesarskie cesarzowi, a co Boże Bogu! Jezusa nie obchodziły rządy Rzymian więc dlatego nie wyzwalał Żydów spod jarzma Rzymian, ale grzechu! Mimo, że niektórzy jego uczniowie chcieli wyzwalać a nawet ogień spuszczać z nieba jak Eliasz! Jezus w Nowym Przymierzu nigdy ognia nie spuszczał z nieba! Bo nie walczymy z krwią i ciałem! 
    • This commment is unpublished.
      Wierzący zaszczepiony · 1 lata temu
      @Zośka Pan Jezus stwierdził jedynie fakt, że możni tego świata będą czynić bezprawie ale zabronił nam się im sprzeciwiać! Nie mamy wpływu na zło tego świata prócz modlitwy i Ewangelii! Nakazał uczniom służyć wszystkim ludziom tego świata! Bo Bóg wie, że nie wszyscy władcy nadużywają swojej władzy! Dlatego polecił nam się modlić o władzę, a nie walczyć z nią! Czyżbyś pomyliła chrześcijaństwo z inną religią, która powstała nieco później?
    • This commment is unpublished.
      Vaccinated Pentecostal · 1 lata temu
      Z każdego słowa będziesz rozliczony przez Boga wg. Biblii zamiast w teorie spiskowe, to uwierz lepiej w Pana JEZUSA a dopiero wtedy będziesz zbawiony, póki jeszcze czas Bożej Łaski! Bóg nie uzależnia zbawienia czy ktoś się zaszczepi czy nie ale czy uwierzy w Pana JEZUSA CHRYSTUSA.
    • This commment is unpublished.
      duchowy niecielesny · 1 lata temu
      I ty jesteś chrześcijaninem? Śmiem więc wątpić!  Bo w  Ewangelii św. Mateusza 5:22 Pan Jezus Chrystus powiedział: "A ja wam powiadam, że każdy, kto się gniewa na brata swego, pójdzie pod sąd, a kto by rzekł bratu swemu: Racha, stanie przed Radą Najwyższą, a kto by rzekł: Głupcze, pójdzie w ogień piekielny."
    • This commment is unpublished.
      Zośka · 1 lata temu
      @Wierzący zaszczepiony Człowieku, co ty za bełkot uprawiasz? Jezus zabronił nam się sprzeciwiać możnym tego świata? Nie mamy wpływu na zło???? !!! A a sprzeciwianie się grzechowi jest czym??? Co ty za teorie spiskowe uprawiasz gościu? Pójście za Jezusem to odwócenie się od grzechu i zła jakie wyrządza. Zapytaj polaków którzy ukrywali żydów podczas wojny za co była kula w łeb jak byli posłuszni tej władzy???  Nie wynurzaj  się z takimi  hasłami bo to kompromitacja. Modlić się trzeba ale jeśli władza jest głupia i wydaje głupie nie słuszne prawo wyroki to należy się sprzeciwić . A co Jezus zrobił w świątyni?? Przyszedl zapewne przeprosił wszystkich i powoedzial no dobra, to ka się o was pomodlę!!! Abyście nie czynili ze świątyni jaskini zbójców?! Prowokator z ciebie, i tyle 
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony wierzący · 1 lata temu
      @Zośka Zmienisz ton na chrześcijański to może pogadamy. Bo wybacz ale niestety póki co to ty brzmisz bezsensowne.
    • This commment is unpublished.
      Ania · 1 lata temu
      @zaszczepiony wierzący " wierzący zaszepiony"  poczytaj swoje komentarze w  jakim tonie są ? Emanuje od nich duch zła i  brzmią jak bełkot. 
    • This commment is unpublished.
      sumienie · 1 lata temu
      @Ania Ty idź się lepiej pomódl bo w fanatycznym tonie zła brzmi jak na razie twoja wypowiedź. Trzeba trochę rozsądku w życiu aby nie mieszać religii do nauki medycyny biologii. Bóg dał nam podobno ziemię aby czynić ją sobie poddana więc pozwolił chronić się dziś szczepionkami a nie jedynie ziółkami.
    • This commment is unpublished.
      obiektywny · 1 lata temu
      @Ania A czytłaś tęgo hejtera? Bo jakoś nie zareagowałas. Schmeterling 5 dni temu do @Wierzący zaszczepiony Powiem tylko tyle jestes debilem jesli uwazasz ze to teorje spiskowe dobrze ze sie zaszczepil es jednego durnia mniej
    • This commment is unpublished.
      katolik · 1 lata temu
      @obiektywny Dokładnie, mnie też to oburzyło. Nie ma znaczenia czy jestem zwolennikiem szczepień czy nie.
    • This commment is unpublished.
      obiektywny · 1 lata temu
      @Ania Znalazłem jeszcze jednego waszego hejtera! Tego też nie widziałaś? bo nie jaki Schmeterling · 5 dni temu napisał zaszczepionemu! -  @Wierzący zaszczepiony Powiem tylko tyle jestes debilem jesli uwazasz ze to teorje spiskowe dobrze ze sie zaszczepil es jednego durnia mniej
      To tak można moja droga? 
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @Wierzący zaszczepiony Wierzący, więcej wiary by Ci się przydało, bo gadasz jak niewierzący. 
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @ sumienie Ale te szczepionki przed niczym nie chronią. 
    • This commment is unpublished.
      obrońca zaszczepionych · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli Wirusolog się znalazł?
    • This commment is unpublished.
      obrońca zaszczepionych · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli Wiara beż działania jest martwą. Precz z fanatyzmem
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @obrońca zaszczepionych Tak mówił koleś, który to produkuje. 
    • This commment is unpublished.
      komisarz · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli Skoro szczepionki uważasz za nuewystarczajace to współczuję twoim dzieciom, bo nie wiem czy pozwalasz i w szkole się szczepić. Dobrze że many system w którym państwo zabiera dzieci przez MOPS.
    • This commment is unpublished.
      Quark · 1 lata temu
      @Zośka Dokładnie! Przykładów sprzeciwu w Piśmie jest wiele: Dawid, Daniel, Jeremiasz, apostołowie... A już kuriozalnym jest stwierdzenie "wierzącego zaszczepionego" w kontekście słów z Dz. Ap. 4,18-19: "... zakazali im w ogóle przemawiać i nauczać w imię Jezusa. Wtedy Piotr i Jan odpowiedzieli: Rozsądźcie, czy wobec Boga jest słuszne bardziej słuchać was niż Boga?"
    • This commment is unpublished.
      Quark · 1 lata temu
      @Zośka Zostawmy kwestię zaszczepienia własnemu sumieniu Braci i niech nikt nie wyklina Brata z powodu jego decyzji, takiej czy innej w tej sprawie. I tak, jak nikt nie zabrania pochwalać szczepień, tak i niech nikt nie zabrania zadawać pytań i wątpić. To nie są żadne teorie spiskowe - odbywa się normalny proces dociekania prawdy (teza - falsyfikacja), tylko pod presją strachu, mediów, podziałów sztucznie kreowanych - w co Kościół dał się wciągnąć. O jakże przykro, że dla kwestii szczepionki jedni drugich gotowi są wyrzucić z nieba... Przeciwnik wasz, diabeł, zaciera rączki, że udało mu się was poróżnić - bo oto nie zdrowie lub choroba ciała są znakami Królestwa Bożego, ale pokój i miłość wzajemna.
    • This commment is unpublished.
      Quark · 1 lata temu
      @komisarz Dobrze, że mamy takie kraje na świecie, gdzie system zabrania czytać Biblię, a nawet modlić po cichu na ulicy. To naprawdę "dobrze", panie komisarzu.
    • This commment is unpublished.
      daneel · 1 lata temu
      @Wierzący zaszczepiony "Czy Pan Jezus twoim zdaniem wierzył by dziś w te brednie i teorie spiskowe jakoby rządy chciały zatłuc ludzi? :)" - Jasne a Lenin, Stalin czy wielu innych tyranów w ogóle nie zabijali ludzi masowo.
  • This commment is unpublished.
    Galacjan 5:15 · 1 lata temu
    Galacjan 5 :15
  • This commment is unpublished.
    Agata · 1 lata temu
    Ten wirus  i szczepionka (szprycowa) zostały wyprodukowane w celu ograniczenia populacji.Agata
    • This commment is unpublished.
      Pan X · 1 lata temu
      @Agata I co jeszcze ? Ziemia też jest płaska twoim zdaniem? :)
    • This commment is unpublished.
      komisarz kościelny · 1 lata temu
      @Agata Agata a jakim cudem ja żyję po czwartej dawce, czytam biblię Bóg do mnie przemawia? 
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony kapłan · 1 lata temu
      @Pan X Mało tego mam się dobrze, zdrów jak ryba i infekcje wszelkie mniej łapię a nawet alergie ustępują. Czy to też śmiesz podważyć ? Opanuj się proszę!
    • This commment is unpublished.
      Niezaszczepiony kapłan · 1 lata temu
      @zaszczepiony kapłan Miałeś szczęście,  dostałeś placebo, inni nie mieli niestety. To był eksperyment medyczny jak i cała pandemia wywołana świadomie przez człowieka.
    • This commment is unpublished.
      Zośka · 1 lata temu
      @komisarz kościelny No cóż, prezes MPK też promował szczepiobus, wyśmiewał się z tych co nie szczepili się nawet powiedział cos takiego że teraz płaskoziemcy moga odliczac czas do jego końca, dobrze mi życzacych uspokajam nauka nas nie zawiedzie!  I 44 lat 16 grudnia zmarł, a wraz z nim jeszcze 3 osoby na serce, pracownicy MPK. W moim otoczeniu pełno ludzi poumierało, nigdybw życiu nie widziałam tego, a w pracy? Ach szkoda pusac tobie nawet bo masz zasłonę na oczach
    • This commment is unpublished.
      wirusolog · 1 lata temu
      @Zośka nie siej paniki i propagandy fejkowej! To Pokaż dowód ! Ale bez stron fejkowych ludzi którzy śmią się nazywać lekarzami a ziółkami jedynie chcą leczyć sprzeciwiając się szczepionkom i siejąc kłamstwa takie krzywdzą wielu ludzi  o słabej odporności! 
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony pastor · 1 lata temu
      @Agata no proszę a czemu ja wciąż żyję? :) haha zaraz będziecie chrzanić o czipowaniu może jakoby to miało by być znamieniem antychrysta? Za rok mają ograniczyć transakcje gotówkowe dla firm! I jak to popieram to grzeszę? :) I co wyłączysz smartfon jak wprowadzą wszędzie 5G? haha  Ludzie mamy XXI wiek! Czy ktoś cierpi głód w  tym kraju? Czy ktoś prześladuje w Europie jak np. robi się to w Rosji, Chnach Iraku Iranie Korei Płń?  Żal mi was! 
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony pastor · 1 lata temu
      @Niezaszczepiony kapłan co ty nie powiesz? :) HAHA  A ty skąd wiesz co dostałem badałeś pod mikroskopem? :D 
    • This commment is unpublished.
      Zośka · 1 lata temu
      @wirusolog Wejdź sobie na fejsa na profil rego pana, ja nie zamierzam ci nic udowadniać rozmowa z takimi jak ty to jak walka z wiatrem. Idź weś sobie jeszcze cementującą dawkę 
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony wierzący · 1 lata temu
      @Zośka jeszcze próbujesz mnie uzależnić od mediów społecznościowych? Tam się właśnie roi od fejków i teorii spiskowych już dawno sobie z nimi dawno spokój o wykasowałem tam konta. Żałosne czym się karmisz! 
    • This commment is unpublished.
      Alan · 1 lata temu
      @zaszczepiony wierzący "zaszczepiony wierzący " nie da się uzależnić kogoś kto jest już uzależniony. Powinieneś się leczyć z uzależnienia i klikania" łapek w górę ": ) Teraz czekam na inwektywy z twojej strony. Pokaż jaki jesteś wierzący.
    • This commment is unpublished.
      troskliwy · 1 lata temu
      @Alan Co dziś jadłeś? Ja pewno dobrze się czujesz, może przez to GMO ta paranoja?
    • This commment is unpublished.
      Zenek · 1 lata temu
      @Agata Jestem tego samego zdania a reszta niech żyje w swojej bajce !
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @komisarz kościelny No właśnie - cudem. 
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @zaszczepiony kapłan XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    • This commment is unpublished.
      obrońca zaszczepionych · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli Śmiech też zdrowie ale szyderstwa i cynizm niekoniecznie.
    • This commment is unpublished.
      Prawda Was wyzwoli · 1 lata temu
      @zaszczepiony pastor Raz piszesz jako pastor a raz kapłan. Masz jeszcze inne nicki? 
    • This commment is unpublished.
      sługa nieużyteczny · 1 lata temu
      @Prawda Was wyzwoli Mam jestem jak Hiob i Elihu a oponenci szatan, żona Hioba, Elifaz, Bildad i Sofar. Co wydawało im się że Hiob się mylil. A Bóg potwierdził rację Hioba.
  • This commment is unpublished.
    stec · 1 lata temu
    Ludzie  czytajcie co jest napisane cyt. " Niektórzy zastanawiają się czy szczepionki mRNA nie są tu winne" - czytamy, choć nie ustalono czy tragedie te są powiązane.".Czyli nikt nie ustalił, udowodnił, że pomiędzy szczepieniami a zgonem młodych ludzi istnieje zależność, no ale co tam szkodzi napisać artykuł, który to sugeruje ? Dokładnie tak działają media w świecie i wy się w to doskonale wpisujecie :(:(
  • This commment is unpublished.
    zniesmaczony zaszczepiony · 1 lata temu
    Wstyd mi za was chrześcijanie protestanci z tego portalu walczący z osobami które się zaszczepiły. Wracam dziś zbudowany Duchem Świętym i Słowem Boga ze zborowego nabożeństwa, wchodzę tutaj i co widzę? Falę hejtu z waszej strony! Wstyd ! Jak śmiecie oceniać osoby zaszczepione? Jak Pastor Andrzej C. śmie potępiać osoby zaszczepione jako bojaźliwe? Jak on śmie i jakim prawem kto mu dał te prawo klasyfikować szczepienia jako znamię bestii? Dlaczego gasicie Ducha Świętego u wielu szczerych wierzących na tym portalu? Komu służycie? Bogu, czy szatanowi oskarżycielowi Braci? 
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony braciszek · 1 lata temu
      @zniesmaczony zaszczepiony Nie martw się Kochany Bracie Pań JEZUS zna tych którzy są Jego. A nauczyciele słowa surowszy wyrok poniosą jeśli zamiast Biblii głoszą politykę i sieją niepokoje.
    • This commment is unpublished.
      Dfgg · 1 lata temu
      @zniesmaczony zaszczepiony Oceniać osoby zaszczepione? A co robili tzw pastorzy w kościołach? Pozamykali kościoły bez szmaty nie wpuszczali, i promowali szprycę. Czyli co? Ci co mieli inne zdanie jak się wtedy czuli?  Nie czuli się zaszczuci pozbawieni możliwości chodzenia na nabożeństwo? Bo jakis pastor tak zdecydował? Bo podporzadkował się  nie legalnym procedurom???? I to jest normalne? Kto tu za kogo się powinien wstydzić?  Jeszcze manipulujesz komu służycie Bogu czy szatanowi? A ty co w tej chwili robisz?  Nie hejtujesz??? Oj nieee no przecież to ty masz monopol na prawdę nie Cirikas 😂😂😂😂  cuuu downie hahahahahah  
    • This commment is unpublished.
      empatyczny · 1 lata temu
      @Dfgg Pozdrów Pastora Artura C. :) Musicie się obaj wiele jeszcze z Biblii nauczyć a przede wszystkim charaktery Pana Jezusa!
  • This commment is unpublished.
    Użytkownik · 1 lata temu
    Śmieje się jak czytam komentarze naszych "polskich chrześcijan" - widać że większość z nich to charyzmatycy, i nie mogę przestać się krztusić ze śmiechu jak obie strony charyzmatyków/zielonoświątkowców wzajemnie odpowiada sobie i jak prowadzi rozmowę co do szczepionek.Oskarżają się co chwilę o niezbawienie, grożą potępieniem w piekle, piszą o tym czy inni mają Ducha, mówią że Duch Święty chciał by się zaszczepili, lub że Duch Święty nie chciał by się zaszczepili, stanowisko opozycyjne nazywają "bluźnierstwem", ja nie mogę...Polskie środowiska charyzmatyków to wstyd.Nazwy którymi się tytułują "Wierzący zaszczepiony", "zaszczepiony Uczeń" "Vaccined Pentecostal (zaszczepiony zielonoświątkowiec), "duchowo niecielesny", "zaszczepiony kapłan" "niezaszczepiony kapłan".
  • This commment is unpublished.
    Nastia · 1 lata temu
    Ilu lekarzom w sądzie odebrano prawo wykonywania zawodu z powodu mówienia o skutkach ubocznych preparatów inżynierii genetycznej... a jak jest i było cicho na temat prptestow ktore odbywały sie na calym swiecie przeciwko przymusowym szczepieniom i ograniczeniom....A co do serii to może być prawda nie jeden specjalista z dziedziny medycyny mówił o tym że w zależności od serii mogą być bardziej lub mniej toksyczne dla organizmu...A Jezus mówi nie lekaj się choroby bo Cię nie dotknie. Dlatego się nie zaszczepilam. Ale jeśli kto uważa inaczej niech się szczepi...Na mój chłopski rozum-Bóg nas stworzył i dał naszemu organizmowi narzędzia do zwalczania chorób. A czy medycyna to nie jest biznes...? :(
    • This commment is unpublished.
      Zacheusz · 1 lata temu
      @Nastia To miej kobiecy i matczyny rozum a nie żaden chłopski. Skoro Bóg stwKobuetaorzył cię kobietą.Masz dzieci? Serio sumienie ci pozwala jedynie modlić się zamiast iść do lekarza z chorym dzieckien? Serio zamiast podania im lekarstwa i szczepionki jedynie śpiewasz im religijne kołysanki?
    • This commment is unpublished.
      Dfgg · 1 lata temu
      @Zacheusz Widać jak jesteś zaprogramowany przez system. Myślisz że to że wierzysz w tzw naukę, lekarzy to czyni cię jakimś lepszym mądrzejszym? Przy okazji kpisz z kogoś  że woli sie modlić niż iść do lekarza. A ja ci powiem tak, sa takie sytuacje że tylko pozostaje modlitwa i obyś nigdy nie musiał się w takiej się znaleźć.  Jak nie wiesz gdzie to dostrzec to wystarczy spojrzeć na zbiórki na ciężko chore dzieci, i masz jak na dłoni cały system zdrowotny i rząd który tym zarządza , jak traktowanie są chore dzieci i ludzie dorośli. To jest ta światła wiedza i nauka? 
    • This commment is unpublished.
      niereligijny · 1 lata temu
      @Dfgg a ja się łudziłem, że dzisiejsi protestanci wyleczyli się z prosperity i fanatycznego ruchu wiary
  • This commment is unpublished.
    Wierny Biblii, a nie lękowi! · 1 lata temu
    Gdzie się podziała wiara chrześcijan, że nawet jeśli coś zatrutego przyjmą nic im się nie stanie?
  • This commment is unpublished.
    Stworzenienowe · 1 lata temu
    Dzień dobry wszystkimDawno nie zaglądałem na ten portal Chciałbym napisać coś do wszystkich którzy tu komentują
    SNP'18 Biblia to jest Pismo Święte Starego i Nowego Przymierza I, 2018
    J 13:34: "Daję wam nowe przykazanie: Kochajcie się wzajemnie; kochajcie jedni drugich tak, jak Ja was ukochałem."

    Chrystus nie może być podzielony Lepiej milczeć tutaj niż jeden drugiemu udowadniać racjęRację ma ten kto bardziej kocha
    Nie możemy być jak ten świat
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony · 1 lata temu
      @Stworzenienowe Amen! Przeprasza ze swojej strony za ostre wpisy dla przeciwników szczepień. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jedynie to jest kwestia indywidualna kto potrzebuje czy nie potrzebuje szczepień, irytowało mnie jedynie uporczywe trwanie przy teoriach , które pani doktor u której się leczę jasno mi określiła, że są one fałszem! A ja jej wierzę bo skończyła medycynę! I nie mam obowiązku wierzyć Internetom! Żyję przede wszystkim realem! Żaden lekarz mnie jeszcze nie okłamał! A niestety coraz więcej chorych ludzi odstawia lekiwierząc fanatycznie, że wystarczy modlitwa ! Z takim podejściem zapewne sam się nie zgodzisz drogi Bracie?
    • This commment is unpublished.
      Dfgg · 1 lata temu
      @zaszczepiony Czytając to co piszesz można odnieść wrażenie, że tylko ci co medycynę skończyli  mają jakiś jedyny monopol na prawdę i w żadnym wypadku nie wolno nikomu myśleć inaczej nigdy nie podważać ślepo wykonywać co mówi. Bo żaden lekarz nigdy się nie myli. Owszem mają monopol na leczenie i uprawnienia do tego ale to nie znaczy że wszyscy robią to jak należy że robią to dobrze. Nie wrzucam wszystkich do jednego worka ale prawdziwych lekarzy jest naprawdę bardzo mało. Co uważasz za leczenie? Siedzenie w gabinecie i przepisywanie chemicznych lekarstw?  Mało jest lekarzy którzy naprawdę coś dobrego doradzą. Piszesz ze żaden cie nie okłamał, no wspaniale! Ale wyobraź sobie że w tym kraju żyje jeszcze wiele ludzi którzy mają też inne doświadczenia w tej kwestii. Twoje podejście pachnie totalitaryzmem
    • This commment is unpublished.
      niereligijny · 1 lata temu
      @Dfgg jeszcze nie wiesz co to totalitaryzm odwiedź Putina a się przekonasz, skoro nie widziałeś dyktatora u władzy jeszcze
    • This commment is unpublished.
      Dfgg · 1 lata temu
      @niereligijny Hahaha u Putina totalitaryzmu szukasz? A przez 2 lata co zrobili z ludźmi? Tresura szmata, zakaz wchodzenia do lasu , na ścieżkę rowerową bo śmiercionośny wirus. Nie legalne mandaty za brak szmat ( osobiście Sąd anulował mi takie dwa) no ale cóż, jak ważniejsze dla was jest to co w tv plotą i wydają nie legalne rozporządzenia które bierzecie za prawo bo to potem takie klocki. Ślepy ślepego prowadzi i razem w dół wpadają. Putinem straszysz a na własnym podwórku bajzlu i dyktatury nie widzisz.  
    • This commment is unpublished.
      precz z rosją · 1 lata temu
      @Dfgg wracaj do Putina skoro ci tam było lepiej!
    • This commment is unpublished.
      Dfgg · 1 lata temu
      @precz z rosją Niesamowita praca umysłu, Nobel się należy w kategorii jasnowidztwo 😂😂😂🤣
    • This commment is unpublished.
      jasnowidz · 1 lata temu
      @Dfgg Co brakuje ci rozrywki widzę pandemia pozamykała ci twoje ulubione bary albo Policja przymknęła gangsterów je prowadzących? 
    • This commment is unpublished.
      Dfgg · 1 lata temu
      @jasnowidz Prowokator trol internetowy. Ruski, chiński amerykański jakiś mixior się wytworzył koszmarny. Coś zmutowało, chyba te 3 dawki takie super moce mają
    • This commment is unpublished.
      Aleksiej · 1 lata temu
      @Dfgg Brawo agencie :P  Być może wygrał pan nocleg w pałacu putina :) 
  • This commment is unpublished.
    Mirpap · 1 lata temu
    Co do tzw szczepień na covid. Widzę tu 3 zasadnicze problemy 1- to pierwsze najważniejsze przykazanie , 2- to służba światu (1J2,15-16) , 3 - nagonka medialna wciskanie na siłę (Ap13,5a ; Ap13,10) . W wersji ludowej " Każdy sobie rzepkę skrobie".
  • This commment is unpublished.
    Dfgg · 1 lata temu
    @zaszczepiony i bezpieczny I ty to tak na poważnie???? Wszysto ok pod kopułką????? Hahahahahahhaahahahahahahahahah
  • This commment is unpublished.
    GdzieDanion · 1 lata temu
    a gdzie sie zapodzial wpis z box-em 12 o wirusie by Danion Brinkley-razony piorunem autor "Saved by the Light"
    • This commment is unpublished.
      Pan X · 1 lata temu
      @GdzieDanion Haha jednak służby zaszczepionego działają sprawnie i skutecznie! :)  Super! Precz z fanatyzmem religijnym! Zdrowia życzę! 
  • This commment is unpublished.
    niereligijny · 1 lata temu
    @Dfgg Wolę być dla ciebie nawet głupcem, czy nawet idiotą dla Jezusa , niż jedynie cymbałem brzmiącym w kościele bez miłości! 
  • This commment is unpublished.
    zdezorientowany · 1 lata temu
    Nie wiem kto jest właścicielem tego portalu, ale mam pytanie do Pastora Andrzeja Cyrikasa , bo mam wrażenie, że  albo inny podoby jego poglądom mają coś wspólnego z tym portalem. Czy Tacy Pastorzy serio wykluczają ze zborów osoby zaszczepione, lub każą pokutować, wyrzucają z nich demony, albo nie przyjmują do zborów osoby zaszczepione na covid? 
  • This commment is unpublished.
    Uwspółcześniona Biblia Zas · 1 lata temu
    @Dfgg "Choćbym klikał językami ludzkimi i anielskimi, a miłości bym nie miał, byłbym miedzią dźwięczącą lub cymbałem brzmiącym." 1 Koryntian 13,1 
  • This commment is unpublished.
    Art · 1 lata temu
    Nowy globalny szef WHO ds. zdrowia ma bliskie powiązania z globalistyczną kabałą, transhumanistyczną agendą
    Nowy główny naukowiec Światowej Organizacji Zdrowia, dr Jeremy Farrar, jest częścią małej i zwartej, ale globalnej sieci, która pracuje za kulisami, aby wpływać na światowe zdrowie, finanse i zarządzanie  https://www.lifesitenews.com/opinion/whos-new-global-health-chief-has-close-ties-to-globalist-cabal-transhumanist-agenda/
    • This commment is unpublished.
      Filosemita! · 1 lata temu
      @Art A chodzisz do kościoła? Czytasz Biblię? I czy twój ksiądz, pop, czy pastor tak nauczają? Czy w Twojej Biblii tak pisze?  Czy Pan Jezus zajmował by się takim bzdetami? Co cię interesuje ten świat Ty jeśli jesteś chrześcijaninem masz głosić Ewangelię, żyć nią, a zajmowanie się tym co tu się kłócicie czy szczepić się czy nie , zapewniam cię, na 100 % , że nie ma nic wspólnego z Ewangelią! 
    • This commment is unpublished.
      Filosemita! · 1 lata temu
      @Art Nie ma to nic wspólnego z nauką Pana Jezusa przestrzeganie kogoś przed nieszczepienie czy szczepieniem się! Co z tego ze ciało zachowacie? Ciało i tak niszczeje! Duch się ma odnawiać z dnia na dzień! Pan Jezus nie walczył z Cesarzami, królami, namiestnikami! Więcej jak tacy się jemu sprzeciwiali , to nadstawił policzek! Jeśli twój pastor ksiądz czy pop naucza inaczej niż mówię proszę czym prędzej opuść taki kościół, bo nie ma nic wspólnego z Ewangelią! 
    • This commment is unpublished.
      Art · 1 lata temu
      @Filosemita! Ale Ty bredzisz , jak nie umiesz rozpoznać rzeczywistośi to sie naucz , a potem inych nawracaj
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony misjonarz · 1 lata temu
      @Art A ty wyłącz Internet a otwórz Biblię i ją czytaj zamiast bzdety spiskowe. Jesteś gotów umrzeć za teorie popierające szczepienia lub się im sprzeciwiające? Ja jedynie umarłbym za Jezusa i Jego Ewangelię ale nigdy za polityczne bzdury.
    • This commment is unpublished.
      Quark · 1 lata temu
      @Filosemita! "Wystrzegajcie się kwasu faryzeuszy..." Kłócenie się o szczepienie jest bezsensu, a nawet bezbożne. Ale udawanie, że kwasu faryzeuszy nie ma jest po prostu nierozważne.
  • This commment is unpublished.
    Art · 1 lata temu
    https://lifefacts.lifesitenews.com/covid-19/churches-covid-19/
    Kościoły i COVID-19
    Dowiedz się, jak przywódcy kościoła zareagowali na kryzys związany z COVID-19.
    • This commment is unpublished.
      zaszczepiony misjonarz · 1 lata temu
      @Art Żadnej krzywdy nikt nie miał gdy kościół na jakiś czas mógł być zamknięty. Nie ograniczajmy wiary do budynków. W Iranie, Korei płn. jest gorzej bo tam za samo posiadanie Biblii można być skazanym na śmierć.
    • This commment is unpublished.
      Quark · 1 lata temu
      @zaszczepiony misjonarz Nie chodzi o zamykanie lub otwieranie budynków. Chodzi o to jak przywódcy kościołów wykorzystali duchowo szansę jaką dała im okoliczność covidu.
  • This commment is unpublished.
    Tomek · 1 lata temu
    https://mariuszjagora.substack.com/p/grzechy-big-pharmy-cz-3-pfizer?fbclid=IwAR1l-ESfHJLDagM_TayIRE7vfiEpa3eyAalNys3icffaguh72RH7X04wD4o

    Godny zaufania ten Pfizer, nie ma co. Także ja tej firmie podziękuję za cud preparat na covid.
  • This commment is unpublished.
    me · 1 lata temu
    @zaszczepiony i bezpieczny Jesteś trollem? Ile ci płacą? bez tego nie sądzę, żeby ktoś sam z siebie był tak głupi, aż tak, żeby pisać takie brednie...
  • This commment is unpublished.
    Zaskoczony/Zmieszany · 1 lata temu
    Jestem bardzo zażenowany poziomem dyskusji w komentarzach. Mocno wątpliwe również, żeby ktokolwiek mógł się tutaj dopatrzyć łagodności, miłości i braterstwa. Czy rzeczywiście do tego zostaliśmy powołani? BARDZO PROSZĘ, nie kłóćmy się o przekonania, gdyż nie są one prawdą objawioną. Prawdą jest Chrystus i jego słowo, a Twoje, czy moje przekonania nie. Niech je każdy zachowa dla siebie.Jeśli ktoś się szczepił i zrobił to na miarę swojego poznania i zachował pokój w sercu w związku z tym, dobrze zrobił.Jeśli ktoś się nie szczepił, zrobił to na miarę swojego poznania i zachował pokój w sercu w związku z tym, również dobrze zrobił.NIE WCISKAJCIE SOBIE NAWZAJEM WŁASNYCH PRZEKONAŃ! Szukajcie tego co Was łączy.Zboczyliście z toru braciszkowie. Uprzejmie napominam.
  • This commment is unpublished.
    Miki · 1 lata temu
    Dzień dobry. Chrześcijanin nie powinien ufać temu światu i jego wymysłom, bo Bóg nie stworzył tego wszystko. Dziękuję. 
  • This commment is unpublished.
    Leo · 1 lata temu
    Ludzie. Obudźcie się. Podnieście swoje 4 litery od TV.Zrozumcie. SzczeC19 to dzieło zlego i jego sług Billa Gatesa, Todrosa Gebhrejesusa, papa Francisco i wielu na usługach szatana.
  • This commment is unpublished.
    HaHaHa · 4 miesiecy temu
    Trochę mała ta fala. Żadnej piany z niej nie będzie.Musicie się bardziej postarać żeby wywołać kolejną psychozę.

Ostatnie komentarze

Witam Nie zgadzam się z tym co wyżej. Jeden argument wystarczy by wiedzieć Nie wieżyc!!że reinkarnacja jest .Ludzie nie rodzą się rowni to raz , Jedni ladni ...
Ja trochę nie czaję o co chodzi o tą konferencję, o to zamieszanie przy pastorze Hinnie? Poza pastorem Hinnem był tam pastor Tommy Barnett z ...
No moze i Tusek,iWalcowa będą bo Tusek mąż przez Boga wybrany no i mesjasz narodu przez Kbwch okrzyknięty😪😪😪
@Uczeń Jezusaco ty pleciesz? Nie ma pamiątki wieczerzy???
@Jacek bo to trzeba zrozumieć raczej tych watykańczków - ale obawiam się, że to nie jest możliwe
Stronił od kościoła za życia ale miał pogrzeb z paroma księżmi Nie za bardzo rozumiem..

tuwszystkiekomentarze1

Please publish modules in offcanvas position.